Autózunk

2010.03.24. 17:18

Nem feltétlenül kisvárosi probléma, de ha be akarok jutni az "agllomerációból" a "nagyvárosba" meg kell küzdenem az alábbi dologgal.

Pécs és Harkány közt nincs nagy távolság, ezt már korábban kifejtettem. Nemrég készült el egy négysávos út a pogányi reptér és Pécs közt. Ez lényegesen lerövidíti az utat. Mindössze 16 km-en kell kerülgetni a kátyúkat és két falun átküzdenünk magunkat. Miután azt hisszük, hogy túl vagyunk a nehezén, kikanyarodunk a körforgalmból és csak "siklanánk" Pécsig, nah akkor szoktam agyvérzést kapni.. Ideje lenne megismertetni az emberekkel a kresz 36. § -át. Ha nem ugrana be nektek sem fejből,akkor a párhuzamos közlekedésről van benne szó. Az emberek egyszerűen nem képesek jobbra tartani. Minden alkalommal legalább 4-5 autós tököl a belső sávaban kb. 80-as tempóval. Én mindig igyekszem szabályosan közelekedni és a belsőben előzni, ezért először finoman balra indexelek, majd villantok és a legvégén dudálok. Ezek közül általában semmi sem szokott használni de legalább tudják, hogy jövök és ha megelőzöm jobbról az autót nem fogja véletlenül rámhúzni a kormányt. Tudom-tudom én vagyok a bunkó, hova sietek és különben is kapjam be mert többet szabálytalankodok mint ők.. Ez persze igaz de mentségemre, hogy én csak szabályos akarok lenni és ha leelőztem őket nem fékezek be, nem várom meg őket az első lámpánál és nem mutogatok a kocsiból.

Tanulság nincs. Kiírtam magamból, így talán legközelebb kevésbé fog bosszantani a dolo

Szerző: qmatron

Szólj hozzá!

Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://harkanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr371865598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása