Rosé Kisvendéglő

2010.03.17. 07:30

Étterem kritikát szeretnék írni. Sokat. Remélem összejön, ez az első próbálkozás. A véleményem szubjektív mivel egy átlagos vendég vagyok mindenhol, abból a szemszögből tudok csak véleményt írni.

Kisvendéglő vagy étterem, ezt már nem tudom pontosan. Ha jól emlékszem az előbbi de rákerestem a neten és ezen: http://villanyiborvidek.hu/hu/programok/44_telehas-felpenzen a linken kívül semmit sem találtam róla. Ez mindenesetre nem bíztató. A kezdeményezés amiben részt vettek viszont annál inkább. Kicsit több mint egy hónapig számos harkányi éttermet lehetett kipróbálni féláron.

Kétszer jártam a Rosé-ban, bár ha rajtam múlik ezt csak egyszer tettem volna de mivel mindkétszer vendég voltam így azért annyira mégsem keserű a szájízem :) Sokat vártam a helytől, mivel egy mesterszakács a séfük, sanos csalódnom kellett. A hely viszonylag új, korábban Ír kocsma/étterem volt és Harkányban az egyetlen hely ahol lehetett csapolt Guiness-t kapni. Ezt azért sajnálom. A design maradt a régi, néhány művirággal és ajtódísszel "dobták fel" a helyet. Kis vendéglőről  (a szóvicc blog remélem nem csap erre le..) beszélünk, boxokkal amik baráti iszogatásokra jók de családi vacsorákra már kevésbé. Én az utóbbi miatt tértem be hozzájuk. Az étlap rövid volt, amit bíztatónak találtam mert ilyen esetekben általában nagyon jól elkészítik az ételeket. Az első sokk a bor kiválasztásakor ért. Nem volt rose egy Rosé nevű helyen.. "Választhattam " egyfajta folyó borból, igaz a kékfrankos egész tűrhető volt de ilyen esetben ha én lennék a tulaj átugrok a szomszédos szupermarketbe és veszek pár palackot. Fokhagyma krémlevest (tudom, nem megy a borhoz de ez tűnt a legjobbnak) rendeltem, ez vízből és tubusos fokhagymakrémből állt szerintem. Ilyet nemhogy mesterszakács nem adhatna ki a kezéből de pár nappal később mi is jobbat csináltunk otthon. A főétel rendben volt, ajánlotta is a pincér. Gondolom sokat csináltak a marhapörköltből. Espresszoval zártam a vacsorát de elég vizes volt a Lavazza arculatát sikeresen lenyúló kávéfajta (ígérem utánna nézek pontosan mi is volt).

A második látogatásom egy nagyobb családi összejövetel volt. Ekkor jeleztük, hogy készüljenek borokkal, volt is palackos Riczu rosé, rizling és talán oportó is 1,5  literes ház bora kiszerelésben. Ennek örültem, ráadásul beszereztek három üveg pálinkát is (Szicsek) ,amik teljesen rendben voltak, viszont se whiskey se cognac nem volt. Utóbbit főleg nagyapám bánta :) Előre rendelt menü volt, a leves most sem sikerült nekik. A tárkonyos csirkeragu náluk aprólékból, csontból, rengeteg tárkonyból és tejszínből áll. Nálam nem és sajnos nem is tudtam megbírkózni a kimert mennyiséggel. Főételnek húsok voltak és vadas. Előbbit nem lehet és nem is sikerült elrontani, az utóbbinál a zsemlegombóc elég vizes volt de végülis ez még belefér.

Az árak rendben vannak, főleg mikor még felezik is a számlát de nagyon meg kell gondolni mit eszünk és a leveseket messziről kerülje el mindenki aki kedvet kapott a hely kipróbálásához.

Szerző: qmatron

4 komment

Címkék: evés

A bejegyzés trackback címe:

https://harkanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr971845427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kadarnet 2010.03.26. 14:01:11

Harkányban a Kagert próbáld..a többi sokszor kidobott pénz.

qmatron · http://fattyboom.blog.hu 2010.03.26. 19:55:43

@Kadarnet: Már megtettem, hamarosan olvashatjátok miket tapasztaltam. Elöljáróban csak annyit, hogy nem csalódtam a helyben.

qmatron · http://fattyboom.blog.hu 2010.03.26. 19:56:38

@Kadarnet: Már megtettem, hamarosan olvashatod a véleményemet. Elöljáróban csak annyit, hogy nem csalódtam.

Kadarnet 2010.03.26. 22:06:07

kíváncsian várom:)
süti beállítások módosítása