Furcsaságok

2010.03.16. 18:07

Néhány dolog amivel eddig elég ritkán találkoztam és érdemes megosztanom másokkal.

Az egyik ilyen pár perce történt, semmi különös csak meglepett, hogy egy lovaskocsi húzott el az utcában.. Na nem az a városnézős/hintós típus, hanem a "klasszikus" melózós, persze "kakitartó" nélkül. Az utcánkban két szálloda is van és a "main street-el" párhuzamos, nem igazán nevezhető falusias jellegűnek, szóval ezért találtam meglepőnek a dolgot.

 

 

 

A másik furcsasággal szerintem még fogok találkozni, mert figyelni fogom. Van egy helyi TV adó, amit kreatívan Pátriának neveztek el. Honlapjuk is van, érdemes megnézni, rendkívül igényes és informatív..www.patriatv.hu Persze összeségében jó, hogy van ilyen, nyilván kis pénzből gazdálkodnak és nem is történik sok minden errefelé de azért egy kicsit lehetnének igényesebbek is. Sok minden nem a pénzen múlik. Nade a lényeg, rendőrségi hírekre lettem figyelmes amit egyenruhában olvasott be a közeg és Ő bírta nevetés nélkül, mi nem. Már gyanakodtam, hogy felsorolt több garázs és "sufni" feltörést ahonnan láncfűrészt és fúrót loptak el minden esetben, a láncfűrész típusa Husqvarna, amit rendőrünk így mondott: HUSSKVÁRNA. Ezt még csak-csak megemésztettem volna de amikor részletesen leírták az egyetlen személyi sérüléssel járó balesetet a rendőrkapitányság területén majdnem leestem a székről. A történet főszereplője két biciklis volt akik egy kereszteződésben ütköztek és egyikük könnyebb sérüléseket szenvedett. Innen is jobbulást neki és figyeljenek az öngyújtótolvajok mert rendünk éber őrei lecsapnak!

Szerző: qmatron

4 komment

Címkék: meglepő

A bejegyzés trackback címe:

https://harkanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr571844761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zedexes 2010.03.17. 09:52:05

Jesszusom, mi ez a Pátria TV weboldal...
Nagyon komoly, több a kérdőjel mint az ékezetes betű... Nagyon égő!

qmatron · http://fattyboom.blog.hu 2010.03.17. 09:54:44

@zedexes: Sejtettem, hogy neked is tetszeni fog :)
Mondjuk a város és a fürdő oldala sem sokkal jobb. Azt hiszem megélne egy jó informatikus a térségben.

Kadarnet 2010.03.26. 14:03:05

:D.. azért a Tűzoltóság híreinek beolvasását nem übereli semmi...
süti beállítások módosítása