Visszatérés

2010.03.10. 10:12

Harkány. Egy kisváros a déli határnál. Itt nőttem fel de az elmúlt hét évben csak látogatóba jöttem, barátokhoz vagy a családhoz. Nem gondoltam, hogy visszaköltözök egyszer, de így alakult. Féltem a költözéstől és kétségeim voltak pedig egy kilencedik emeleti panel helyett itt egy földszintes, újépítésű lakásban lakunk. Végülis nem bántam meg, így kicsit több mint egy hét alatt.

A blog a városról fog szólni és arról, hogyan tudunk beilleszkedni egy kisvárosi közegbe, hogy látjuk azt "külsősként". Mindenről írok, ami tetszik és ami nem. Az utóbbiból több lesz, na nem azért mert itt minden rosszabb, hanem mert ilyen vagyok, általában semmi sem jó és mindent kritizálok.

Csak néhány dolog, amiről rövidesen posztolok: Parkolás, közlekedés. Éttermek, kávézók, pékségek. Építészet. Kutyasétáltatás. Vásárlás.

Persze jó lenne ha majd olvasnának páran és küldenének posztot Harkányról vagy magukról, hasonló helyzetben.

Frappáns lezárás helyett csak simán jó olvasgatást kívánok mindenkinek. És még valami, az oldal erős kezdeti stádiumú és nem igazán átgondolt, szóval építő kritika jöhet :)

Szerző: qmatron

6 komment

Címkék: köszöntő

A bejegyzés trackback címe:

https://harkanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr341827942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiil 2010.03.10. 10:20:28

Hát akkor én is "beköszönök". Elvileg társszerző vagyok/leszek, csak egy kicsit más szemszögből. Ha megtalálom, hogy is tudok posztolni és nem csak kommentet írni, akkor neki is fogok :)

sdaniel 2010.03.11. 22:12:31

Nekem tetszik.Ha gondoljátok,csinálhatunk majd egy amolyan angol kisváros vs. harkány rovatot,persze csak ha érdekel.

qmatron · http://fattyboom.blog.hu 2010.03.12. 10:18:05

@sdaniel: Örülök, hogy tetszik a gondolat. Ha van időd küldj egy posztot Spaldingról, az összehasonlítás engem is érdekel.

KissRP 2010.05.08. 00:05:57

Klos sok szerencset az oldalhoz! majd benezek maskor is,csak annyit fuznek hozza hogy ha lesz idod sztem lehetne foglalkozni azzal is hogy oregedik a varos mert a fiatalok kenytelenek lelepni..peace teso:)

qmatron · http://fattyboom.blog.hu 2010.05.11. 10:47:33

Köszi a tippet! Örülök, hogy olvasol. Sajnos túl mély elemzésekbe nem tudok belefolyni mert költözünk. Kisvárosi kalandjaimnak két hónap után vége.. Azért majd egy jó lezárást igyekszem összehozni és átalakulni kicsit "turista bloggá"

KissRP 2010.05.13. 21:16:10

Hat sajnalom ha esetleg nagyvarosi kalandorok lesz a vegere akkor majd LA-bol tudok szolni par erdekesseget;)
süti beállítások módosítása