Furcsaságok 2.

2010.03.17. 21:22

Csak egy rövid de érthetetlen dolog amivel szembesültünk. Miért használják a gyalogosok az úttestet a közlekedésre?? Tényleg nem értem, főleg akkor amikor mindkét oldalon van járda és még kocsik sem parkolnak rajta. Tudom én, hogy kicsi a forgalom de akkor sem értem. Korra, nemre, állampolgárságra való tekintet nélküli jelenségről beszélünk ami nemcsak kisvárosokban de falvakban is erősen ott van. Magyarázat? Nem találok. Arra gondoltam először, hogy simább az aszfalt de ez megdőlt mert a járdák sem kátyúsak.. Az igaz, hogy nemcsak ketten hanem 4-6 ember is elfér egymás mellett de azért adj király katonásat játszani a kocsikkal szemben mégse a legjobb ötlet. Ha bárkinek van ötlete miért lehet ez segítsen, hogy ne legyenek álmatlan éjszakáim és az is érdekelne, hogy Harkányon kívül milyen a helyzet.

Szerző: qmatron

2 komment

Címkék: meglepő

A bejegyzés trackback címe:

https://harkanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr361848208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acmee 2010.03.23. 20:21:03

Én legalábbis azért, mert 1-2szer előfordult, h majdnem besz@rtam a kerítésnek vágódó 80kg-os kutyától, ami persze az odaérkezésemig szigorúan kussolva lesben állt...

Nomeg egy ilyen simán boríthatja is a rozogább kerítést.

qmatron · http://fattyboom.blog.hu 2010.03.24. 17:13:44

@Acmee: Az első ésszerű indok, erre még nem is gondoltam :)
Egyébként a "kisvárosi" kutyákról hamarosan lesz egy poszt.
süti beállítások módosítása